schending van mensen rechten bij huisuitzetting.

schending van mensen rechten bij huisuitzetting.

Bij de meeste huisuitzettingen worden de mensenrechten geschonden. dienders van de wet hebben een eed gezworen aan de kroon om mensen te beschermen, wat hier gebeurt is het “beschermen” van een dood orgaan, nl de woningbouwvereniging.


de dienders zijn zich nog niet bewust van artikel 94 van de grondwet, daarin staat dat internationale verdragen boven de wetten van het land gaan.
Bij de neurenbergprocessen is beslist dat ieder mens verantwoordelijk is voor zijn eigen daden, deze dienders schenden de mensenrechten en kunnen zich niet verschuilen achter het vonnis van de rechter omdat ook deze rechter geen acht slaat op de mensenrechten.
De soevereinen mensen houden zich aan regels en gaan de strijd niet aan met de dienders maar de dialoog.

 

later die avond:
woensdag 30 okt 2013 was een soeverein team aanwezig bij een illegale huisuitzetting.
‘s-avonds was er een presentatie over de soevereine mens waar ook de politie van op de hoogte was. “pest”agent, Jens S stond met nog 3 andere dienders de soevereinen op te wachten.
Het had nog nooit zo blauw gezien van de politie auto’s volgens een buurtbewoonster.
De soeverein wordt ontvoert waarna zijn auto ook nog gestolen wordt die de politie vervolgens wil gaan helen.

Vitalifeiten
liefde is de sleutel

Related Posts

Rampenbestrijden met leugens

Rampenbestrijden met leugens

Bunkerboy laat zich niet tegen houden

Bunkerboy laat zich niet tegen houden

BBQ Schiedam

BBQ Schiedam

Gezellige uitzetting Ko Drent

Gezellige uitzetting Ko Drent

9 Comments

  1. fred de klerk - november 12, 2013, 12:22 am Reply

    Na het zien van het filmverslag van de huisuitzetting heb ik onderstaand bericht gestuurd aan Bea van Kessel en later aan het email adres van vitalifeiten. In mijn berichten staat hij nog als ongelezen en de email kon niet bezorgd worden, dus ik doe het nu even op deze manier, gezien het filmverslag bij jullie vandaan lijkt te komen.

    Hallo Bea, Ik heb het filmpje gezien en begrijp dat jullie overwegen de zaak voor te leggen aan het Europees Hof van de rechten van de mens. De voorwaarde tot behandeling hieraan verbonden is, dat de zaak eerst tot in hoogste instantie behandeld moet zijn in NL. Indien dit niet gebeurd is, kun je overwegen een klacht in te dienen bij het Europarlement. Deze stelt de eis namelijk niet, je kunt zonder dat de zaak in NL door een rechtbank behandeld is, een klacht indienen. Zoals ik het lees in de preambule, garandeert het Handvest van de grondrechten van de EU het EVRM. De preambule en artikel 1 van het EVRM garanderen de rechten opgenomen in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Persoonlijk zou ik de zaak aanhangig maken bij beide. Ik weet uiteraard niet welke stappen jullie al genomen hebben en misschien bemoei ik me wel met zaken die me niet aangaan, dan hierbij mijn excuses. Maar gezien het belang wilde ik toch even een berichtje sturen. Mvrgr, Fred

    • Vitalifeiten

      vitali feiten - november 12, 2013, 11:59 am Reply

      sorry dat we niet zo snel reageren fred
      we doen dit alles met z’n tweeen en zijn dus erg druk

      dank je voor het mee denken fred 😀 voelt als een steun 😀

      one love

  2. Lars - november 14, 2013, 3:41 pm Reply

    Ik denk dat jullie toch eerst even een goede cursus rechten moeten volgen voordat jullie met allerlei termen gaan gooien. Neem nou het UVRM zoals jullie vaak gebruiken, dit is enkel een Verklaring. Hier vloeit dus geen enkel recht of wat dan ook uit.

    Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

    • Vitalifeiten

      vitali feiten - november 14, 2013, 3:57 pm Reply

      hoi lars.
      uiteindelijk gaat het om bewustwording, hoe we met elkaar en de aarde om gaan.
      de nederlandse staat heeft zelf getekend voor het uvrm maare houden ze zich er niet aan.
      het gaat er niet om wat een wet of regel zegt,gemaakt door mensen offe natuurlijke personen, maar of het menswaardig en liefdevol is.
      het is een bewustwording proces.. zo van waar de fu*k zijn we mee bezig ? (geld boven mens en aarde) het kan zo anders
      bvb vrije energie wereldwijd (van bvb nikola tesla)
      zee water filteren naar drinkwater
      en zo kan ik wel een tijdje door gaan 🙂

  3. Lars - december 10, 2013, 9:11 am Reply

    Dat snap ik allemaal wel dat jullie zo vrij denken en dat is ook ieder zijn goed recht, maar daar hoort gewoon netjes je hypotheek/huur betalen ook bij.
    Iedereen heeft recht op een woning, ook ik vind dat, maar daar moet dan toch voor betaald worden? Ik heb ook recht op eten en drinken, maar loop toch
    ook niet de winkel in en neem daar een pak melk en een zak brood mee zonder te betalen?

    • Vitalifeiten

      vitali feiten - december 10, 2013, 10:02 am Reply

      als moeder aarde van iedereen is en dus ook de grondstoffen waar alles van word gemaakt is alles eigenlijk alles gewoon van iedereen.
      en niet van de elite zich alles toe eigend en er bakken geld voor vraagd.
      een woning is ook gebouwd van aardse grondstoffen ,..
      enne oke het bouwen kost ook geld maare om dan gelijk de hoofdprijs te betalen?
      plus dat banken zich verzekeren voor als een huis niet verkocht word of de hypotheek niet word betaald.
      is het huis verkocht vangt de bank de verzekerings geld en de verkoop prijs
      dusse vangen ze dubbel op ..
      en de banken ook je nog eens oplichten met bvb rente en fractioneel bankieren ?.. nee dat klopt niet.
      enne idd ieder heeft recht op eten en drinken..
      is het eerlijk dat bvb fruit bomen toegeeigend zijn door bepaalde mensen ipv vrij te planten langs bvb fietspaden ?
      hoef je ook geen eten meer te stelen
      is het menswaardig dat er medicijnafval in het leidingswater zit ?
      een huur huis word ouder en ouder en de huur word hoger en hoger …. klopt dat ?

      ik denk dat alles veel menswaardiger kan
      om te beginnen een onvoorwaardelijk basis inkomen voor iedereen ..

  4. Leon - januari 5, 2014, 11:52 am Reply

    Ik wilde even reageren naar aanleiding van het zien van dit filmpje. De huurder is toch een contract aangegaan met de woningbouw om een huis te huren en daar staat toch in dat als de huur niet betaald wordt dat dan ontruiming tot gevolg zou hebben. Als je het daar dan niet mee eens bent moet je geen contracten tekenen met de woningbouw. Je kan toch niet eerst afspraken met iemand maken en dan daarna zeggen, ik hou me niet aan de afspraken want dat gaat in tegen de UVRM. Dan had je die afspraken in eerste instantie niet moeten maken. Ik zeg niet dat alles perfect geregeld is in nederland, maar niemand hoeft hier zonder inkomen te zijn en niemand hoeft hier zonder woning of onderdak te zijn, alleen betekent het wel dat je je dan aan een aantal afspraken moet houden en als je dat niet doet of kunt, dan moet je ook niet gaan huilen dat je rechten niet gerespecteerd worden. Zijn er dan geen universele plichten voor de mens? Jullie praten over menselijkheid en bewustwording, maar ik geloof dat jullie zelf daar ook nog wel een lesje in kunnen gebruiken.

    Groet Leon

    • Vitalifeiten

      vitali feiten - januari 6, 2014, 10:19 am Reply

      huizen worden ouder en de huur hoger ? enne de huurder van dit filmpje wist wat er boven zijn hoofd hing maare wilde om voorbeeld te zijn het door zetten , omdat deze huurder tot inzichten is gekomen die hij nog niet had toen hij het contract tekenden.. net zoals je een contract tekent bij een bank en er dan achter komt dat je opgelicht bent door de bank… het uvrm is een contract of overeenkomst die getekend is door de nederlandse staat niet door bvb mij .. moet ik me er dan aan houden?
      uiteraard weten wij niet alles .,, das onmogenlijk.. enne staan we elke dag weer open voor lessen en inzichten.. een mens heeft rechten geen plichten .. just do no harm 😀 dank je voor je reactie .. vanavond om 20.00uur zal er livestream zijn en kun je vragen stellen 😀 one love

  5. bert - februari 15, 2014, 7:06 pm Reply

    Wil even doorgaan op wat Leon hier melde.

    Hij is een huurcontract aangegaan, dus hij wist op dat moment wat zijn verplichtingen waren.

    In de loop der jaren is deze huurder van mening veranderd, en zoals jullie vermelden is hij tot
    inzicht gekomen.

    Als ik het goed begrijp, is deze huurder soeverein geworden nadat hij een huurcontract heeft
    aangegaan met de desbetreffende instantie.

    Elke persoon die de keuze maakt om soeverein te worden, weet wat dit tot gevolg heeft.

    Dus voor dat deze persoon soeverein was, had deze persoon zich netjes aan zijn contract moeten
    houden. Omdat hij daar ook bewust voor heeft gekozen.

    Als je een soeverein mens word, weet je ook de voordelen maar ook de nadelen die in de
    maatschappij waarin we nu leven soms erg tot zeer zwaar kunnen zijn. Ik neem aan dat
    deze persoon zich daarvan bewust was, en is.

    Om dit maar even duidelijk te maken hier even een paar zaken over soevereiniteit

    Soevereiniteit betekent o.a. de bereidheid om:

    Voor de eigen lichamelijke en geestelijke gezondheid te zorgen.
    Te onderzoeken wat gezondheid bevordert en wat deze schaadt en hier bewuste keuzes in maken.
    De consequenties van deze keuzes (of het gebrek aan bewuste keuzes) zelf te dragen.
    Voor het eigen inkomen te zorgen, ook na de productieve periode;
    zelf voor onderdak te zorgen.

    Dus deze soevereine persoon is zich er van bewust dat hij :
    Voor het eigen inkomen te zorgen, ook na de productieve periode;
    zelf voor onderdak te zorgen.

    De Feiten zijn dus heel erg duidelijk en simpel.
    Deze huurder heeft in de contract looptijd, zelf bewust gekozen om soeverein te worden.
    En door dat hij soeverein is geworden, had deze persoon alvorens zijn contract moeten
    beëindigen. En daarna zoals in het soeverein betekenis zelf voor zijn onderdak te zorgen,
    omdat soeverein zijn is verantwoordelijk zijn voor je eigen mens zijn. En dit is anders dan
    als je een huurcontract hebt afgesloten, want daar leg je de verantwoordelijkheid bij een
    instantie die jij daar voor betaald. Dat is het simpele voorbeeld van soeverein verantwoordelijk,
    of betalen om die verantwoordelijkheid door andere te laten nemen.

    Uiteindelijk de conclusie, over een voorbeeld stellen.

    Als je het feitelijk duidelijk bekijkt zoals het hierboven is beschreven. Komt het er op neer dat
    deze persoon zich niet duidelijk heeft verdiept in het soeverein leven. En dit had kunnen voorkomen
    door alle contracten die hij had met instantie’s te beëindigen voordat hij de beslissing nam om
    het soevereine leven aan te gaan.

    Ik ben zelf al zeer lange tijd soeverein. En helaas komt het voor dat wanneer mensen in
    financiële problemen komen, een overstap maken om soeverein te zijn. Persoonlijk ben ik van
    mening dat deze stap niks met soeverein te maken heeft, maar het niet nemen van je eigen
    verantwoordelijkheid. En laat nu verantwoordelijk zijn voor je eigen leven op aarde nu de sleutel
    zijn van soeverein leven. Als je echt soeverein wil leven, dan ben ik van mening. Dat je juist eerst
    verantwoordelijk je eigen problemen oplost die je voor je soeverein leven zelf hebt veroorzaakt.
    Ook die contracten die jij bent aangegaan met de instantie’s waarvoor jij maandelijks een x
    bedrag hebt overgemaakt. En mijn mening is, als je het soeverein leven wat je nu hebt
    gebruikt, of beter gezegd misbruikt . Je het soeverein leven niet echt tot zijn waarde laat komen.

    Het soeverein leven bestaat uit verantwoordelijkheid nemen voor je eigen bestaan, dus
    zorgen voor je eigen mogelijkheden om te bestaan op aarde.

    En wil ten slotte een kleine opmerking geven :
    Vraag je zelf eens goed af
    – wil ik echt wel soeverein leven?
    – kan ik wel de moed opbouwen om soeverein te leven?
    – wat is mijn drijfveer om soeverein te zijn, en is deze drijfveer wel soeverein?
    – en is soeverein worden, juist een uitweg om juist niet mijn verantwoordelijkheid meer te
    nemen voor mijn leven voordat ik soeverein was.

    Met vriendelijke Gr Bert

Geef een reactie